“GÜVENLİ BİR DOKUNUŞ HAYATIN ÖNEMLİ BİR PARÇASIDIR”

Masaj, ilk insanın acıyan ve ağrıyan yerini ovmakla acı ve ağrısının geçtiğini anladığı günden beri uygulanmaktadır. Tıbbi masaj,bütün hastalıklarda (masajın sakıncalı durumları hariç)kişinin yaşam kalitesini arttırmaya yönelik ,kabiliyet kazandırma ve psikolojik destek amaçlı uygulanmaktadır.

Deri, derialtı dokusu, kaslar, iç organlar, metabolizma, dolaşım ve lenf sistemlerinin mekanik ve sinirsel (refleks) yolla tedavi amaçlı uyarılması; çeşitli darbeler ve ovmalarla bölgesel kan dolaşımını artırma, damarları genişleterek dokuya daha fazla kan gelmesini sağlama, ayrıca organik zehirli maddeleri derideki delikler yolu ile vücuttan dışarı atma yöntemidir. Böylece deri hem daha fazla kanla beslenir hem de hücre metabolizması hızlanır. Vücut yüzeyinde tedavi, bakım ve rahatlama sağlar.

Masaj anında toplar damar sistemi 4 - 20 kat daha hızlı çalıştığından, kirli kanın kalbe ulaşması kolaylaşır. Bu nedenle masajın kalbe ve toplar damarlara olan yardımı olağan üstüdür.

Masaj anında vücudun ürettiği doğal uyuşturucu olan ve morfinden daha etkili olan endorfin salgılanarak, masaj alan kişide olağan üstü rahatlama sağlar. Psikolojik anlamda masajı, yan etkisi olmayan bir antidepresan ve psikolojik terapi olarak görmek de mümkündür.

Masaj keyif veya lüks değil, tıbbi bir ihtiyaç ve düzenli aralıklarla alınması gereken bir koruyucu tıbbi tedavidir.

Medikal Ozonlanmış Yağ İle Yapılan Masajın Faydaları
Her normal sağlıklı hücre yaşam ve fonksiyonlarını sürdürebilmesi için oksijene bağımlı işleyen metabolik yollarla enerji (kalori) ihtiyacını karşılamak zorundadır. Enerji için de yakıta ihtiyaç duyulur. Bu yakıt canlılar için oksijen’dir. Aldığımız besinleri oksijenle yakarak, enerji ihtiyacımız karşılanır.
Kanserden diyabete, hepatit den AIDS’e, konik yorgunluktan stress'e, antiagingten kozmetiğe kadar yüzlerce hastalıkta uygulanmaktadır.
Ozonlanmış yağ, yavaş ancak uzun süren bir ozon kaynağı olarak cilt  üzerinde kalır ve yavaş bir şekilde cildin oksijenlemesine imkan veren oksijen salarak ciddi  anlamda ozon tedavi  yapılmış kadar etkili olur.

Masaj sırasında kullanılan ozonlanmış zeytinyağının faydaları saymakla bitmez.
Vücutta bölgesel incelme ve bölgesel sıkılaşma sağlar.

Sorunlu bölgelere yönelerek, yağların doğru ve etkili bir şekilde yakılmasını sağlar. Bel çevresinin ölçüsünde, basenlerde, diz çevresinde incelme ve selülit görünümünde belirgin azalma sağlayan ozonlanmış yağ, yeniden biçimlendirme ile birlikte vücut silüetinin tüm kıvrımlarını da düzene sokar.

Ciltte oluşan portakal kabuğu görünümünü azaltır.
Selülit probleminde uygulandığı bölgedeki doku, lenf ve damar sisteminde, yağ ve bağ dokusu üzerinde hareket meydana getirerek, özellikle bacaklar, basen ve kalça bölgesindeki yağları eritir. Metabolizma ve kan dolaşımı hızlandığından, gevşemiş kas dokusu ve vücut sarkıklıkları toparlanır. Sıkı, düzgün ve selülitsiz bir cilt yaratır.

Sık sık kilo alıp verme dönemlerinde oluşan vücuttaki görünüm bozukluklarını düzeltir.

Hamilelik sırasında ve sonrasındaki dönemlerde oluşan sarkma ve çatlakları iyileştirir.

Çatlak izlerinin azalmasını sağlar ve yeni oluşumları engeller.

Kilo probleminin çözülmesine yardımcı olur.