OZON NASIL ETKİ EDER?

Mikrobik hastalıklarda

Ozon tedavisinin en iyi bilinen bakteri,mantar,parazit ve virus öldürücü  özelliği sebebiyle, enfekte olmuş yaralarda,tüm enfeksiyon hastalıklarında  direkt öldürücü etkisinden yararlanılır.

Vücudumuzdaki beyaz kan hücrelerinin(savunma hücreleri) hem sayısını arttırıp hem de fonksiyonlarını arttırarak vücudun savunma sistemini güçlendirir.
Birçok enfeksiyon hastalıklarında dışarıdan kullanılan ve oldukça fazla yan etki gösteren interferon ozon terapi ile vücutta çok fazla miktarda üretilmektedir.

Bağışıklık sistemi bozukluklarında

Ozon tedavisi, farklı doz ve yöntemlerle ,bağışıklık sistemi üzerine aktivasyon,modülasyon ve supresyon etkisi gösterebildiğinden bağışıklık sistemi (immün sistem)   bozulması ile ortaya çıkan hastalıklarda tedavi edici ve /veya destekleyici  etkisi  vardır.

Oksijenlenme  bozukluklarında

Alyuvarların (kanda oksijen taşıyan kırmızı hücreler) elastikiyetini artırarak kılcal damarlardan geçişini kolaylaştırır.

Kanın dokulara oksijen bırakma yeteneğini artırarak organların oksijenlenmesini artırır.

Dokulara oksijen taşınması ve salıverilmesi yönünde olumlu etkisinden dolayı,
Tüm dolaşım bozukluklarında tek başına tedavi edici özelliği mevcuttur.

Kanserde

İnsanlar, birçok nedenden dolayı oksijen yetersizliği çekerler. Örneğin; uzun süre hava kirliliğine maruz kalma, sigara içme, hareketsiz yaşam, stres, akciğer ve kalp-damar hastalıkları, doğal olmayan  gıdalar, derin nefes alamamak ve yetersiz egzersiz gibi...

Bilimsel çalışmalar  hücresel oksijen yetersizliğinin, kansere yol açtığı aynı zamanda kanserin yayılmasını da kolaylaştırdığını gösteriyor .
Ozon tedavisi ,  kanser tedavisinde oksijenlenmeyi sağlayarak hızla büyüyen kanser hücrelerinin çoğalmasını ve yayılmasını engellerken ,bağışıklık sistemini uyararak ta vücudun kendi kendine kanser hücrelerina karşı savunmasını arttırır.
Aynı zamanda kemoterapi ve radyoterapi gören hastalara destek amaçlı ozon tedavi  uygulandığında  yan etkilerini en aza indirirken bu tedavilerin etkisini de güçlendirmektedir.

Toksinlerden arındırmada (Detoks  edici özelliği )

Soluduğumuz hava, yediklerimiz ve içtiğimiz su, toksinler ve kirletici maddeler yavaşça vücudumuza girerler ve cildimiz vasıtası ile emiliriler.
Yağ dokusunda biriken  toksinler ve kimyasallar, yavaş yavaş, sağlıklı doku ve hücreleri yok ederler ki, bu durum, hem bir çok hastalığın hem de yaşlanmanın sebebidir.

Detoks edici özelliği ile vücudumuzdaki kimyasal maddelerin temizlenmesine yardımcı olur.(Kurşun, civa gibi ağır metal zehirlenmeleri, böcek öldürücüler, ilaç atıkları, asidik maddeler, tarım ilaç kalıntılarının atılmasını hızlandırır.)

Ağrılı durumlarda

Kimyasal akupunktur olarak ta adlandırılan lokal  ozon tedavi uygulamalarında , oksijenasyon sağlamasının yanında ,ödem çözücü  ,ağrı giderici özelliği ile tüm kas eklem ağrılarında uygulanması gereken bir yöntem  olmalıdır.